Ja då kom Ella ........

 
                      07.05 fick jag ett sms....Kan du tänka dig att
                      ha Ella idag om jag kör ut henne..........
 
                      Farmor jag vill baka sa hon så fort hon kom
 
                     så nu har vi bakat en misslyckad äppelkaka......
 
                      vi får nog baka en till i eftermiddag.............
 
 
 
                    Så vart det frukostdags......jag åt stekta
 
                    ägg. bacon tomater champinjoner och
 
                    vitlök.....och Ella skulle ha en Päron-
 
                    splitt.....jaja....hon är ju hos farmor.......
 
                   Ha det gott................
 
 
 
 
                     
 
                    
 
                 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt... inget går upp mot farmorlyx. 😉👍

Kram ❤

2016-10-12 @ 12:01:59
Postat av: Anita

De är härliga de små liven...

Kram <3......

2016-10-12 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0