Goa Theo....

 
                                               Torsdag.............
 
                              I dag lär det gå åt mycket kaffe.......
 
                              Det började med att jag vaknade 06.10.....
 
                              och Goe låg bredvid och sov gott...han
 
                             brukat gå upp 05.20....haha....han hade
 
                             glömt att ställa klockan när han gick och
 
                            la sig i går kväll......så då blev det snabba
 
                            ryck....en snabbis med Ludde hann han
 
                            med innan han hämtade sina arbetskamrater
 
                            06.30....sedan somnade Ludde och jag om
 
                           och vaknade 09.15....så Luddes middags-
 
                           promenad tog jag klockan 11 i stället för 13...
 
 
 
                             I går var jag inne hos denna lilla goding...
 
                            och det var inget svårt alls....han är så
 
                            go och nöjd...........
 
 
 
                    Han fyllde 5 veckor i går och skrattar och
 
                    jollrar......han är så snäll inte ett pip på
 
                    hela eftermiddagen fast Mamma och
 
                    Ella drog i väg till Marieberg....för Ella
 
                    behöver också lite mamma tid...........
 
 
 
 
                          Den sista om äldreomsorgen tycker
                          jag är klockren.................................
 
 
 
 
                       
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0