Theo dagen.....

 
 
 
 
 
                                  En dag med en glad liten Theo....
 
                          Mamma Anna och Ella skulle åka till Ellas gamla
 
                          förskola.....Solsidan.....och jag skulle passa Theo...
 
                          Jodå det gick såå bra ...jag matade honom och
 
                          bytte en bajsblöja som var full upp till ryggen.......
 
                          så var vi ute och gick en sväng.......så sjöng
 
                          vi  Imse Vimse Spindel......och tittade på lampan...
 
                          så sov han mellan 14-15....jodå det gick så bra.....
 
                          sedan kom Ella hem så då ägnade jag lite tid
 
                          med henne........kom hem samtidigt som Goe
 
                          kom hem från jobbet......så nu ska jag krypa
 
                          till sängs.......jag vet inte om jag törs säga vad
 
                          jag ska göra i morgon...hehe.....men det finns
 
                          fortfarande otvättade köksfönster...............
 
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0