Onsdag och ny dag......

 
                                  I dag har jag ingen liten Ella som
 
                                  far omkring här hemma....innan hon
 
                                  åkte hem så tog hon ett välförtjänt bad
 
                                  efter att ha bakat chokladbollar......
 
                                  här kommer lite bilder när hon spexar
 
                                  i badet ..........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                              Härliga Ella.......
 
 
 
 
                                  Något att se fram mot.....än är det
 
                                  uppförsbacke med efter nyår
 
                                  blir det nedförsbacke...................
 
 
 
                        Erik hade med sig kalkonfärs och det
 
                        är ett oprövat kort för mig....så jag tänkte
 
                        göra en chili con carne i dag.........
 
 
 
 
                      Ja så är det....jag gör precis vad jag vill...
 
                       så i dag ska jag inte göra för många knop...
 
   
                                 Hoppas att ni får en bra dag.......
 
 
 
 
 
 
 
 
                   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0