Larm på Kastanjen hela natten.......

 
 
             Ja i dag behöver jag mycket kaffe.....
 
             Larmet på Kastanjen började tjuta
 
            i natt.....vi hörde det första gången
 
           vid 02..i natt och sista gången vid 04.30
 
           och det tjuter inte lite....Securitas kom
 
           tydligen inte förrän 0415 sa enhets-
 
           chefen till mig när jag ringde honom
 
           Erik kunde ju inte sova och jag hörde
 
           att han var ute för att kolla våra bilar
 
           så att det inte var dom som larmade...
 
           men det var tydligen någon magnet
 
           som var trasig.....han skulle ta ut folk
 
           som skulle kolla upp det under dagen......
 
 
 
                Ella har sovit hela natten så hon har inte
 
                hört något larm som tur är......men hon
 
                vaknade redan 06.15....så det blir nog en
 
                lång dag för henne....dagens frukost blev
 
                risgrynsgröt......nu blir det lite morgonbestyr
 
                innan Ludde promenaden......Ha det gott......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0