FREDAG.......

 
 
                  God Morgon eller förmiddag.......
 
             Jag tog en rejäl sovmorgon i dag så himla
 
             skönt.......men ny är det nog dags att sätta
 
             fart.......här ska städas.........
 
 
 
 
                        Det lär gå som en dans......för....
 
 
                                  med fina bästa  sötaste........
 
 
 
 
 
 
           
               Så när vi kryper ner i sängen så blir
 
              att läsa en kvällsaga....jag har plockat
 
              fram en massa tomteböcker...........
 
 
 
             Jag önskar att det skulle se ut
 
             så här när man tittar ut genom
 
             fönstret....för nu är grått och trist...
 
            Ja nu har Svärmor varit här så nu
 
             är det varken morgon eller förmiddag
 
            längre.....nu blir det middag......
 
           och nu droppade son nr 4 in.....
 
           jag undrar just om jag hinner med
 
           någon städning i dag...........
 
          
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0