MÅNDAG

 
                                      Härliga måndag.....................
 
 
 
 
 
                       Tunnan är nu fylld med vatten......nu är
                       det bara att ta sig ett dopp....................
 
 
 
 
                         10 grader var det i går ..............
 
 
 
 
                      Jag har ställt ut mina tomatplantor i kuvösen
 
                       I natt hade vi sovrumsdörren öppen ut mot
                       kuvösen och vi har sovit jättebra................
 
 
 
 
                     Jag bakade kesobröd nu på morgonen.....gott.....
 
 
 
                     Blandade i lite dill och hade oregano och vallmo-
                     frö över............nu blir det plock innan jag ska ut
                     i solen.......Ha en bra dag................................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0