Ludde...............

 
                  God morgon denna tisdag.......
 
             Lilla Ludde mår inte bra....jag vet inte vad
             det är men han beter sig inte som vanligt.....
             nu ett par nätter så ligger han och "gläfser"
             ungefär som han är torr i munnen fast han
             inte är det......sedan verkar det som han har
             hosta fast det är ingen vanlig hosta......
 
             Egentligen skulle jag ha åkt en sväng till
             Marieberg.....men jag tror det är bättre att
             jag stannar hemma....för Ludde följer mig
             vart jag går.......jag vill inte lämna honom
             ensam här hemma.......
 
 
 
                            Ha en bra dag........
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmmm...goe Ludde... 💖💖
Måtte han krya på sej.

Kram ❤

2016-05-31 @ 12:33:37
Postat av: Anonym

ja fy vad tråkigt det är när ens husdjur mår dåligt...

Kram <3

2016-06-01 @ 09:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0