I dag blev det en duk......

 
                                 God kväll........
 
             Jag beställde murarsnören när Lars var
              på Biltema häromdagen.....både rosa
              och vitt.......jag tänkte virka mej en duk....
 
 
 
                    Först tänkte jag virka den vartannat
                    varv med rosa och vitt.....men så läste
                    jag någonstans att det rosa fällde......
                    och jag har tänkt ha den på ett litet
                    bord utanför husbilen så det skulle
                    inte göra något om det regnar.......
 
 
 
                  Så nu fick den bli rosa i stället....och
                  jag började i morse och nu är den
                  klar......var rätt rolig att virka så det
                  kan nog bli en vit också.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Häftigt 😊

Kram ❤

2016-05-04 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0