fredag

 
                            Eller God Morgon kanske det
                            har varit en tid.....men här har
                            det varit full rulle sedan klockan
                            7 i morse....så jag har nyss fått
                            i mig mitt morgonkaffe...............
 
 
 
                    Nu har Goe Ella parkerat sig i hallen .......
                    och när hon spelar munspel......då får
                    jag släppa ut Ludde på gården......för
                    det blir öronbedövat när hon spelar
                    och Ludde står bredvid och ylar........
 
 
                                       Ja det blir i morgon det.......
 
                          Nu ska jag hälla upp badvatten så att Ella
                          är hel och ren när hon lämnas tillbaka till
                          föräldrarna i kväll.........
 
                          Ha en bra fredag Alla Glada................
 
 
 
 
 
 
                   
 
 
 
 
 
 
                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0