Ett kvällsdopp...............

 
                   Godkväll.....jo jag hann få en Mors-
                   dags bukett av Liljekonvaljer till slut....
 
                    Det är den enda blomman jag önskar
                    tills Morsdag........
 
 
 
                      Jag har två buskar med Azalea och nu
                      har de slagit ut........jag gillar färgen.......
 
 
 
                    I kuvösen står det en röd pelargon...........
 
 
 
                        Mina tomatplantor växer så det
                        knakar................
 
 
 
                             Det börjar komma blomknoppar i
                             många av dom nu.........jag vill gärna
                             ha tidiga tomater...........
 
 
 
                       20 grader var det i badtunnan så det blev
                       ett skönt dopp......Lars håller på att måla men
                       han hoppar i och svalkar av sig när han är
                       klar..................................
 
 
 
                      Jag kan sakna att när jag kom hem från
                      jobbet strax efter 7 på morgonen  ta
                      ett svalkande dopp innan man kröp
                      ner i   säng.......
 
                     Ha en fortsatt bra kväll........
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finfina blommor! ☺

En höjdare med nattjobbet var att komma hem på morgonen. 😜

Kram ❤

2016-05-31 @ 12:36:43
Postat av: Anonym

Ja att få komma hem på morgonen och krypa ner i sängen är nog det jag saknar mest med jobbet...

Kram <3

2016-06-01 @ 09:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0