Ella helg och 1 Maj.............

 
 
                             God Morgon......
 
         Denna helg har varit en Ella helg........jag
         hade lagat ugnstekt falukorv och potatismos
         när hon kom i fredags......nej sa hon.....jag vill
         ha farfars köttfärssås......men hon åt faktiskt
         mos och ketchup men ingen korv vill jag ha
         sa hon.......och på kvällen fick hon köttfärssås
         och spaghetti............
 
 
 
                Hon åt upp garneringen på mina muffins....
 
 
 
                                Fina Ludde.............
 
 
 
                 Lite lek med Duplo blev det.........
 
 
 
                        Klädd i nattlinne och halsband
                        fint värre....................
 
 
 
             Farfar och Ella är ute på vinden för att
             hämta ut "små" lego............................
 
 
 
               Det var kallt men spännande........
 
 
 
                    Nu är det ny månad.....förhoppningsvis en
                    varmare än den i April.......för på onsdag
                    drar vi iväg med husbilen till Ullared och
                    västkusten...................................
 
                    Ha en bra söndag...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0