Skärtorsdag......

 
                  God Förmiddag denna skärtorsdag
 
              I dag var jag uppe med tuppen.....härligt
              när man får gå upp... och lägga sig precis
              när man vill.....Ryggen är bättre ....den
              var inte så bra nere på Teneriffa....deras
              sängar och jag kommer inte överens......
 
              Korgbrödet till Påsk har jag bakat i dag...
              jag har lagt in vitlökssill och senapssill...
              Ella är bättre så förhoppningsvis kommer
              de på Påskmat i morgon....Nu blir det en
              Ludde promenad i solskenet ...sedan får
              jag nog plocka fram strykbrädan.......Hus-
              bilen är nybäddad och klar för en tur på
              lördag morgon......och det bär inte av till
              Blåkulla...jag står över det i år...............
 
             Ha en härlig Skärtorsdag......Alla..........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men sviker Du mej till Blåkulla!!! 😉

En riktigt Glad Påsk både med och utan fina husbilen!

Påskkram ❤

2016-03-24 @ 12:24:38
Postat av: Anita

Ja Mariana i år hänger jag inte med....jag har ju nyss varit ute och rest....

Glad Påsk till er...

kram kram fina du <3

2016-03-24 @ 17:22:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0