Resfeber

 
                             God Kväll............
 
               Jo kramar är ju nyttiga det vet vi......
               och just nu skulle jag behöva en...
           
               Jag brukar väl aldrig ha resfeber
               men just i kväll har jag det..........
 
               Goe sover....Daniel och Swira
               tittar på tv:n på övervåningen...
           
               Erik kommer snart....han ska
               bo här denna veckan.....och jag
               ska plocka lite disk och vattna
               blommor......packa det sista.....
               känner att jag inte kommer att
               sova något.....innan vi åker......
 
               Hörs nästa gång och då blir det
               från Teneriffa...........................
 
               
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Massor med kramar, som varar i mer än 20 sekunder. 😉

❤💜💚💛💙💖

2016-03-12 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0