Hunnit mycket i dag............

 
 
 
                   Kokt torsk med vitvinssås.....ärtor
                   sallad och ägg......jäklar vad jag
                   saknar potatis......men mätt blev jag....
 
 
 
                    Jag höll på att slå avigt när jag
                    öppnade till Kuvösen i dag.......
                    36 grader........oj oj oj..............
 
 
 
                   Ludde föredrog att gå i snön.........
 
 
 
                    Fyra matlådor klara till Erik.....
                    två med fläskkotlett och sås...........
                    två med stekt fläsk lök och sås.......
 
                   Nu blir det lite tv tittande sedan
                   sängen......Ha en bra torsdags kväll.......
 
 
 
 
                  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0