FRUKOST.....

 
                   I dag blev det tidig frukost....jag
                   brukar slå ihop frukost och lunch
                   och klockan 11.30 brukar jag äta
                   brunch.......men i dag var jag hungrig......
 
 
 
 
                  Förra året när vi var i Tyskland
                  köpte vi dessa kryddor och de
                  är så goda när jag steker tomater
                  i dessa kryddor och vitlök..........
 
 
 
 
                   Isterband är ju så himla gott........
 
 
 
 
                Så hittade jag dessa små kottar på
                Lidl.....och jäklar vad goda de var.....
 
 
 
 
 
            Ägg....stekta tomater....falukorv och
            så isterband med lite lingon......det
            blev min frukost i dag.......gott..........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0