Längtar efter sol och bad.....

 
                                God Kväll..........
 
           Kom på att i dag om 2 månader är jag här........
           Teneriffa......nu börjar jag längta efter lite
            sol och värme.........
 
 
 
                     Dagens middag ......kyckling file........
 
 
 
                           Sedan blev jag sugen på
                           lite efterrätt.......och nu är
                           det kväll och minus 10 grader..
                           Lars frågade om jag skulle
                           följa med på kvällspromenaden
                           med Ludde.....men jag avböjde....
                           alldeles för kallt.....Ha det...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0