Kloka Ludde......

 
                           Hej på Er ......
 
                   Fredag och Tulpanernas dag......
                   då måste man ju ha en bukett på
                   köksbordet....
 
 
 
                           Dagens frukost.........
                     Jag tog ingen insulinspruta till
                     frukosten i dag och nu 2 timmar
                     efter är mitt blodsocker 7.8.......
                     hade jag ätit vanligt bröd hade
                     det varit 14-15 mmol/l.............
 
 
 
                         Jag vet ingen intelligentare hund än
                         Ludde....varje dag klockan 16.45 sätter
                         han sig i hallen och tittar på ytterdörren
                         för klockan 17.00 kommer husse hem och
                         då får han sin mat.......det är bara på fredagar
                         han blir lite förvirrad för då kommer husse
                         hem klockan 16.00.......men han får sin mat
                         då.......solen skiner från en klarblå himmel
                         och det är13 grader kallt...men nu blir det en
                         Ludde promenad........Ha det...................
 
 
                       
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Goe Ludde... 💖

Ha en bra kväll! 😉

Kram ❤

2016-01-15 @ 14:20:13
Postat av: Anita

Tack detsamma till dig.......

Kram <3

2016-01-15 @ 22:37:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0