Fåglar..............

 
                 I dag fick jag fin besök i syren busken..
 
 
 
                       Jag gillar Domherrar......
 
 
 
                        Hade även besök av koltrasten....
 
 
 
                Småfåglarna sprätter ner maten
                på backen och då blir det fullt
                med matgäster där..................
 
 
 
                Olika arter men de samsas i syrenen......
 
 
 
                        Fick även besök av spillkråkan......
 
 
 
                 Det är rogivande att sitta och titta
                 på alla småfåglar som kommer och
                 äter......och nu har jag tid att sitta där
                 och titta............................men det går
                 åt mycket mat så jag ska åka och köpa
                 lite kokosfett och göra lite bollar till dom....
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0