Torsdag................

 
                   Gårdagens promenad gick till
                   Bergavallen läng spåret bland
                   allt hundbajs som har kommit
                   fram nu när snön smält.....
                   Blir även i dag en promenad
                   längs med spåret...himmeln
                   är blå och solen skiner..........
 
 
 
              Nackdelen med solsken är att man ser
              alla smutsiga fönster och allt damm
              överallt.....men detta ljus gillar jag..
              nu är det hopp om våren.................
 
 
 
               Min Linnea tavla påminner mig om
               mina rötter..........fin......................
 
 
 
                 Chiapudding ska jag göra
                 i dag och äta till frukost i
                 morgon..................
 
 
 
 
              Ja det var väl allt för nu......Kram på Er............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Synd med alla "slappisar" som inte orkar ta upp efter hunden. 😝

Kram ❤

2016-02-04 @ 18:31:43
Postat av: Anita

Ja det är inget roligt att trampa i....

Kram <3

2016-02-04 @ 21:31:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0