Skottdgen............

 
                        God Morgon Måndag.........
 
              I dag är det Skottdagen.......är ni på hugget
              nu ....alla tjejer som är ogifta.....ta tillfället i
              akt och fria i dag...........
 
 
 
                     Jag som är gift kan ju sitta här
                     i godan ro och virka mina mor-
                     mors rutor.......så kom jag på
                     att på flyget får man ju inte ha
                     med sig någon sax.....men en
                     nagelklippare är ju precis lika
                     bra att klippa av en tråd som
                     att klippa naglar med.....så den
                     tar jag med på flyget......så kan
                     jag virka på ..........
 
                    Ha en bra friar Måndag......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är smart Du FRU Sandström... 😉

Kram ❤

2016-02-29 @ 08:58:55
Postat av: Anita...

Haha.....du vet....ful får man vara men inte dum...

Kram <3

2016-02-29 @ 11:22:37
URL: http://lekebergsbo.blpoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0