Onsdag och virkning......

 
                              Hej Alla Glada......
 
              Klarblå himmel och en sol som skiner.....
              man kan inte annat än bli glad...............
 
 
 
                 I dag har jag börjat virka mormorsrutor
                 med prästkragar......och jag har gett
                 mig sjutton på att fästa alla trådar så
                 fort rutan är klar.......jag har virkat så
                 många rutor där jag inte har fäst trådar
                 och det finns inget värre än ha kanske
                 40 rutor....och alla med ofästa trådar......
 
                Det blir att sätta sig i den varma kuvösen
                och virka i dag......Härligt att vara ledig
                och bara göra det jag vill..................A....
 
 
 
           
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst är det härligt att vara ledig. 😉

Ha en jättefin virkdag i kuvösen. 😙

Kram ❤

2016-02-24 @ 11:08:31
Postat av: Anonym

Tack Mariana.......

Kram <3

2016-02-24 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0