Nu längtar jag bort....

 
                          Hej på er.............
 
           Jag har nyss ätit brunch.....och det blev
           fiberhusk pannkakor med mosade jord-
           gubbar med lite stevia strösöt i.....så
           gott................................................
 
 
 
                 Jag har dragit fram symaskinen......
                 vi får se om vi kommer överens
                 i dag...........................
 
 
 
                En fiskelåda har jag som syskrin......
 
                Den 18 mars är det marknad i playa
                la Americas med försäljning av in-
                hemska produkter...som bröd, ost,
                och vin.....och så blir det uppträdande
                av Kanariska folkdansgrupper......det
                är mellan 17-21.30 så det ska vi nog
                orka med...........oj vad jag längtar att
                det snart skulle vara dags att åka......
 
                Nu är det dags för en Ludde promenad......
 
 
               
 
                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0