Mitt i Natten......

 
                       God Morgon......eller ??
 
             Klockan 02.30 vaknade jag i natt.....vi gick
             och la oss tidigt i går kväll....för Goe skulle
             upp tidigt för att åka och jobba in lite tid.....
             och när jag somnar tidigt då vaknar jag
             tidigt också....så nu sitter jag här...........
             Jag ser att det lyser hos grannarna men
             jag tror inte de är vakna utan det är nog
             bara nattbelysningen som är tänt..........
             Snön som kom i går är försvunnen...skönt
             men det har börjat blåsa istället.................
 
 
 
                     I dag blir det motzarella sallad......
 
                     Ni får ha ett lugnt och skönt upp-
                     vaknande......då kanske jag har
                     krupit med i den goa sängvärmen
                     och sover gott................A.............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hoppas att Du sover gott, Nattugglan... 😘😄

Kram ❤

2016-02-02 @ 07:44:09
Postat av: Anita

Haha....jo jag somnade gott.....

Kram <3

2016-02-02 @ 11:33:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0