Middagen.......

 
                  Lite dåligt samvete har jag efter fikat
                  hos syrran i dag ......så det blev en
                  LCHF fläskpannkaka till middag...
 
 
 
               Jag hade bacon i min som jag stekte
               på spisen och hällde över i en ugn-
               säker form och rev en massa ost  över
               och sedan hällde jag  en blandning av
               ägg..grädde...och keso.....över allt
               och in i ugnen 20-25 minuter............
               mätta blev vi både Goe och jag så
               nu blir det bara en slät kopp kaffe
               i kväll..............Ha det...................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du kan... !! 😉

Kram ❤

2016-02-01 @ 22:14:02
Postat av: Anita

Det var inte så svårt....bara att göra efter receptet....

Kram <3

2016-02-02 @ 03:44:36
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0