Målar Svart......

 
                         God kväll Måndag...............
 
 
 
                Jag har kommit in min "svarta" period...
                den trivs jag bra i.................................
 
 
 
                  Nu målar jag allt som varit vitt......
                  svart.....och så köpte jag två
                  gula ljus....det är ju snart Påsk....
 
 
 
             I morgon blir det "guldramarna" i rummet
             som blir svarta..........................................
 
                   Ha en bra kväll...............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Snyggt!! 😉

Kram ❤

2016-03-01 @ 07:55:52
Postat av: Anita...

Kram <3

2016-03-01 @ 11:04:25
URL: http://lekebergsbo.blpoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0