Lördag och stick skada.....

 
                                Hej Lördag.............
 
                  Frukosten i dag bestod av chiapudding
                  med frukt.....fast vi blev ju inte mätta på
                  det utan det blev lite stekta ägg och korv
                  också.............
 
 
 
                 Så har jag också hunnit med att ta
                 mig en cykeltur....en Ludde promenad
                 och en stickskada......jäklar vad vassa
                 de här är.....rätt in i tummen med ett
                 väldigt blodflöde.....det sprutade upp
                 på den vita köksdörren..........och nu
                 måste jag byta förband för det har 
                 blodat igenom......men jag slipper mat
                 lagningen i dag...den tar Goe hand om
                
                 Ha en bra lördag..........................
 
 
 
 
 
 
           
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Inget ont utan att det har nå't gott med sej... 😉

Kram ❤

2016-02-06 @ 18:57:24
Postat av: Anita

Jag tänkte faktisk detsamma.....

Kram <3

2016-02-07 @ 14:38:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0