Brunch och middag....

 
                          God Eftermiddag......
 
               Jag skippade frullen ...det blev brunch
               istället......jag hade lite grillad kyckling
               som blev över härom dagen så det
               stekte jag tillsammans med körsbärs-
               tomater, vitlök och persilja ...till det
               ett ägg............gott.................................
 
 
 
               LCHF ....Kålpudding klar att sätta
               in i ugnen............................
 
 
 
                 Klar....jag förstår inte de som tycker
                 att kål luktar illa.....jag däremot tycker
                 det doftar gott....hehe...............
 
 
 
                  För att inte tala om hur jäklar gott
                  det smakar med lite sås och ......
                  nu blev det söt lingonsylt till........
                  men vad sjutton skulle kålpudding
                  smaka utan lingon......nada..........
 
                  Nu blir det ett besök på banken
                  med Goe....Ha det.......................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0