Torsdag...

 
                            God Eftermiddag gott folk........
 
                Att ha Goe hemma sjuk är ingen dans på rosor ska
 
                jag säga.....phu....vad jag får stressa.....men lite ny-
 
               bakat bröd till frukosten blev det....bruna bönorna är
 
               blötlagda och ska kokas i morgon.....  jag har skickat
 
               i väg mina julkort och varit på banken och hämtat ut
 
              lite nya sedlar.........sedan var jag i affären för Goe hade
 
              slut på halstabletter och så var jag tvungen att köpa ett
 
              huvud vitkål.....Erik kommer hem och äter.........
 
 
 
               God Kålpudding blev det.......det räckte även
 
                till en matlåda till Erik.....ja det är ungefär vad
 
                jag hunnit med i dag....förutom en ganska lång
 
                Ludde promenad.......men nu är det disken kvar
 
                och sjuklingarna är försvunna....det är jobbigt
 
                att äta och bli mätta.......Ha en fortsatt bra dag....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0