Tisdag......

 
 
 
                         November månad och tisdagar tycker jag
 
                         jag man kan skippa i almanackan ......jag har
 
                         aldrig tyckt om dom.....hoppas att denna dagen
 
                         går fort.....men det började dåligt för jag gick upp
 
                         05.00 i dag........morgonstund har guld i mund
                      
                         har min svärmor sagt......man hinner så mycket
 
                         just på morgonen.....och i dag måste jag hålla
 
                         med henne.......................
 
 
 
                    Jag har stekt köttbullar på nästan
 
                     2,5 kg nötfärs....med kryddpeppar..
 
                     riktiga julköttbullar..........
 
 
 
                   Innandömet till mina fina kroppkakor är
 
                   också klart.....så i eftermiddag ska jag
 
                   koka "krobber".........men nu blir det frulle.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0