Tisdag..........

 
 
                            I dag fick jag kasta in handduken.......
 
                           Jag har fått Goe och Erik's förkylning....
 
                           fast jag är inte så sjuka som de var...hehe......
 
                           Goe har tagit ut komp så han är ledig veckan ut.......
 
 
 
               Jag överlät matlagningen till Goe i dag....
 
                       vi skippade julmaten i dag.........
 
 
 
                          Det blev spaghetti carbonara.....
 
                                  jättegod blev den.......
 
 
 
 
                             Erik har varit här och ätit julmat och
 
                             gjort sig en matlåda till natten när
 
                             han ska jobba....nu är det mesta av
 
                             julmaten slut....men jag hade lite
 
                            risgrynsgröt kvar så då gjorde jag
 
                            en saffranspannkaka....så gott med
 
                            lite sylt och lättvispad grädde.........
 
                            Nu ska jag intaga sängläge fram-
 
                            för tv:n ....för nu känner jag mig
 
                            lite febrig.......Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0