Söndag kväll.....

1) Förnamn?...
  2) Mellannamn?
  3) Efternamn?
  4) Hobby?
  5) Singel eller i ett förhållande?
  6) Har jag syskon (isf hur många)?
  7) Vad jobbar jag med?
  8) Ögonfärg?
  9) Original Hårfärg?
  10) Hur lång är jag?
  11) Födelsedag?
  12) Skostorlek?
  13) Hur många tatueringar har jag?
  14) Favorit maträtt?
  15) Favoritdjur?
 
          
           Den här frågeställningen cirkulerar
 
           just nu på fejjan....och jag ska svara
 
           på den i morgon.......
 
 
 
                   Då kom hon vid 10-tiden....Fina Ella........
 
 
 
                      Som tur var hade ju tomten varit förbi
 
                      i går och lämnat av lite julklappar.....
 
                      så det var spännande....och så var
 
                       det några paket till Theo......han är
 
                       för liten för att öppna paket så jag ska
 
                       hjälpa till med det säger hon...snäll
 
                       storasyster.............
 
 
 
                         Farfar och Ella har klätt granen........
 
 
 
                      Det måste ju pyntas i lekrummet också......
 
 
 
                           Ella och tomten i köksfönstret........
 
 
 
 
                 Nu är hon återlämnad till föräldrarna....och
 
                 farmor och farfar är lite trötta men det är så
 
                roligt när hon kommer...........när vi lämnade
 
                henne vid 18.30 åkte vi till Willys och handlade
 
               och det var vi och kanske fyra personer till...det
 
               är så skönt  att slippa trängas med folk.........
 
               nu är god natt .........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0