Onsdag.....

 
 
                                God Förmiddag Onsdag.......
 
              Nu vet jag varför Tomten orkar så många besök
 
              i Jul.......jo han har tagit semester i julveckan och
 
             kommer hem lagom till Julafton...........medan vi
 
            sliter som djur hela månaden..............
 
 
 
 
               Branteviksill.....och sill med västerbottenost....och rullsylta...
 
               som jag gjorde i går.................
 
               Min rullsylta är redan gjord den här har jag gjort till en
 
               som ville köpa några hekto sylta av mig..........
 
               sillen med västerbottenost var riktig god faktiskt......
 
              och Brantevikssillen  tyckte Goe om som inte är så
 
              förtjust i sill.....Goe ...ja ...han kom hem från jobbet
 
              i går och är sängliggandes .....ja ni vet ju hur sjuka
 
             gubbarna blir.....de har ju inte så hög smärt tröskel
 
             så det blir lite gnällande.......
 
             I dag blir det lite plockande med det sista..........
 
 
 
 
 
 
          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0