Måndag.......

 
 
 
                                          God förmiddag Måndag....
 
                       Jag sitter här med tända ljus och njuter av
 
                       ljuset som kom med snön.....och i dag verkade
 
                       det som att solen håller på att gå upp...............
 
 
 
                      I år blir det att fira Julafton på Juldagen
 
                      vi kör vartannat år....så att barnen slipper
 
                      stressa och jäkta på julafton på flera ställen
 
                      det känns bra tycker vi...............
 
                     
 
               
                   Små fina kroppkakor ska jag göra......
 
                   och så har jag fått en förfrågan om
 
                   jag kunde tänka mig att göra en sylta....
 
                   det var en tjej som kontaktade mig när
 
                   jag la ut en bild på fejjan och jag lovade
 
                   göra en till henne i julveckan.......
 
 
                   Annars blir det lite plock i dag....och så
 
                   mat förstås ...men vad vet jag inte ännu....
 
                   Ha en bra måndag.........
 
 
 
 
 
 
 
                  
 
 
 
 
                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0