Kväll..

 
         
                        God Kväll vänner.........
 
           Åh vad skönt det var att få av sig håret...
 
           det var inte underligt att det var långt....
 
           Ida och jag konstaterade att jag hade
 
           Ella med mig sist jag var där.....och det
 
           var den 21 september för det var samma
 
          dag som Theo föddes.........
 
         Efter frissan drog vi ut till Marieberg och
 
         mötte upp Erik för hans nya tv bänk hade
 
         kommit.....sedan drog vi till ICA Maxi i
 
         Kumla och handlade lite.......................
 
 
 
 
                En sallad med räkor och ägg blev det när
 
                vi kom hem......sedan var jag tvungen att
 
                gå och lägga mig.....för jag var alldeles
 
                slut.......förkylningen är nog på sin höjd-
 
                punkt nu får jag hoppas....usch och fy....
 
                Vaknade lagom för att titta på Kunga-
 
                huset.......Nu ska jag överdosera lite
 
                nässpray innan jag går och lägger mig igen...
 
 
 
 
 
         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0