Dan före Dopparedan

 
                                       God Kväll Alla Vänner.....
 
                    Det har varit full sprut hela dagen...jag har handlat
 
                    det sista och så har vi lagat revbensspjäll... kokt
 
                    bruna bönor... bakat biskvier och griljerat skinkan....
 
                    Senapen som vi köpte på Visingsö i somras var
 
                   en riktig höjdare......................
 
 
 
                    Jag brukar alltid griljera skinkan vid mid-
 
                    natt ...en nu när man är pensionär och
 
                   kan lägga upp livet lite annorlunda än när
 
                   man jobbade känns det bra att få det gjort
 
                   tidigare......så nu har vi precis ätit varsin
 
                   skinkmacka med stark senap....nubbe och
 
                    öl.......så nu tänker jag sjunka ner i en
 
                   fåtölj och bara vara.......ska försöka hålla
 
                   mig vaken till ..på spåret.......Önskar Er
 
                   Alla en riktigt God Jul......................
 
 
 
 
 
 
                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0