Anki's magasin.....

 
 
                      Hej på Er..........
 
         I dag har jag varit på apoteket och
 
         köpt Losec till Ludde....han ska ha
 
         en kur för sin mage tyckte Karin.....
 
         sedan drog jag en sväng till mysiga
 
         Anki's magasin ....hon har så mycket
 
         fint så man vet inte vad man ska köpa
 
 
 
                       Till mig själv köpte jag denna ljus lyckta
 
                       som jag tänkte sätta fram när jag plockar
 
                       bort julsakerna .....men var ju tvungen att
 
                      prov tända ...och jag blev nöjd................
 
 
 
                  
                                  Fina julpaket gjorde hon........
 
                        Nu är det dags att tänka på middagen
 
                        i dag blir det kassler gryta och ris.........
 
                        Ha en fortsatt bra torsdag alla glada........
 
 
 
 
 
 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0