Åj redan lördag.......

 
                
                                         Hej Alla Glada...........
 
                           I går blev det inget bloggande för jag hade
 
                           andra trevligheter för mig....och inte har jag
 
                           gått rundan bland alla tavlorna som jag lovade
 
                           men det kan komma vid ett annat tillfälle........
 
 
 
            
                    I går blev det en Öländsk maträtt nämligen
 
                    Lufsa....såå gott.......
 
 
 
                             Nu sitter jag och väntar på att få nybakat
 
                            surdegsbröd till frukost......sedan ska vi
 
                            dra i väg och trängas med lite folk i affärer......
 
                            Julgranen ska även inköpas........
 
                             Hoppas att ni får en fin Lördag alla vänner........
 
 
 
 
                           
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0