Ryggont.............

 
           
          Nu tänker jag krypa ner i sängen och
 
          ta med mig Allas Veckotidning.........
 
 
 
               Det blev ingen tur till Anki's.....jag fick
 
               besök av Ann-sophie istället, och när
 
               vi hade fikat och pratat färdigt så blev
 
               det en Ludde promenad......och när
 
               jag kom hem hade jag så ont i ryggen
 
              så jag hade ingen lust att åka.........
 
              Jag gjorde en morots tzatziki som var
 
              jättegod..............................
 
 
 
                  Ut bankade kyckling file'r som jag fyllde med
 
                  ädelost och snurrade in i bacon skivor blev
 
                  det till morots tzatzikin .....riktigt gott...........
 
                  Ha en bra kväll ...................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0