Ella dag.............

 
 
                    
 
                      Det blev en kvällspromenad......och ett
 
                      stopp för glassinköp.....för farfar och
 
                      Ella ........
 
 
 
                     Vi har grejat lite i husbilen och då var
 
                     Ella med och tittade på barnprogram.......
 
 
 
              Jag som inte tog någon glass köpte med
             mig ett par wienerbröd ...så när Ella hade
 
             somnat klockan 8....kokade jag mig en kopp
 
             kaffe och åt ett wienerbröd......men nu är det
 
             läggdags....för man vet aldrig när reveljen
 
            går i morgon bitti.........Ha det gott...........
 
 
 
 
 
           
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0