Bakning och bäbisfilt......

 
                               God Morgon vänner denna Torsdag.....
 
 
                   
 
                  I går var jag och köpte tyg till filten som jag
 
                  har virkat till Ellas lillebror som snart kommer......
 
                  jag ska fodra den och så virka en udd kant.....
 
                  sedan   är den färdig...................
 
 
 
                     Jag bakade en "gammaldags" plommonkaka
 
                     och tog med in till Magnus, Anna och Ella i
 
                     går kväll.......missade att ta ett kort på den
 
                     innan vi började fika.....men den var jättegod...
 
                     så det blir nog att baka den flera gånger.........
 
                     Ja då ska vi se vad som händer resten av
 
                     dagen......det blir lite matlagning...............
 
                     Ha det gott...............
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefin filt 😉

Kram ❤

2016-08-18 @ 09:38:16
Postat av: Anita

Tack Mariana....jag är nöjd...

Ha en bra dag..

Kram <3

2016-08-18 @ 10:15:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0