Walter gissar jag på.....

 
                           God Morgon Onsdag........
 
             Solen skiner ......och på tv:n är det full
             huggsexa om vad den nya Prinsen ska
             heta.......jag gissade ju rätt på Oskar så
             den här gången gissar jag på Walter.....
 
 
 
               Sitter och läser Mannerströms bästa....
 
 
 
               Mycket goda recept finns det........
 
 
 
            Vi har även Mannerströms kniv som var
             en Julklapp........
 
            Ja sedan är frågan vad jag ska hitta på
            i dag......mera fönsterputsning kanske....
 
            Ha en bra dag vad Ni än gör................
 
 
           
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0