Vardag igen......

 
                      Hej Alla Glada denna torsdag........
 
              Vaknade pigg och glad....vilken kväll det blev.....
              jag njuter än och går och småskrattar...Tack
              Fina Härliga Mariana........................
 
 
 
               Nu får jag hänga in festkläderna och
               ta tag i vardagen igen......det blir att
               börja putsa lite fönster på baksidan
               av huset....för de kommer nästa vecka
               och sopar gatan så framsidan får vänta.....
 
 
 
                  Mariana här kommer receptet på
                  min frukostdrink som jag tar varje
                  dag och klarar mig på tills jag har
                  tagit middagspromenaden med
                  Ludde vid 13.00 tiden................
 
                             Fett choklad......
 
                 * 50 g smält smör....
                   mixas ihop med en
                   äggula tillsätt 1 tsk
                   kakao och ev lite
                   stevia...Häll på 2,5 dl
                   kokat vatten...mixa ordentligt....
                   Drick och bli mätt..................
 
                  Ha en bra dag...........
 
 
                  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag njuter också...😄 tack för receptet!

Kram ❤

2016-04-14 @ 17:46:55
Postat av: Anita

Varsågod.....

Kram <3

2016-04-15 @ 06:45:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0