Tisdag.....blir det en vilodag månne..................

 
                              God Morgon tisdag.......
 
              Ja nu är Påsken ett minne blott....skönt när
               man får bort kycklingar..tuppar och hönor......
 
 
 
               Närkeslätta.......Vi drog iväg till Hallsberg
               och sedan till Marieberg i går kväll.....för
               att handla......
 
 
 
                  Tänk att man blir så hungrig av att
                   fara runt kors och tvärs .....därför
                   blev kvällsmaten några kokta Winer-
                   korvar med bröd när vi kom hem......
 
 
 
                   Daniel's fina kisse Swira fick också
                   ett besök av Ludde och mig i går.........
 
                   Vad ska jag hitta på idag.....jo jag
                    kanske ska ta den där vilodagen
                    som jag inte fick igår  för jag hade
                    en uppsjö av stryktvätt...så vid stryk-
                    brädan stod jag en stor del av dagen.....
 
                    Jag ska ta en promenad till Apoteket
                    och köpa ett fästinghalsband till Ludde
                    för nu har de små rackarna vaknat.....
 
                    Nu ska jag prova på något nytt till frukost
                    men det kan vi ta vid nästa blogg inlägg....
 
                   Ha en bra förmiddag...............
 
 
                   
 
 
 
           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0