Tisdag............

 
                           God Morgon......
 
               Jag har sovit som en stock till klockan 05.00
               i morse......jag var helt slut i går kväll..........
 
               05.30 följde jag med Lars på morgon-
               promenaden med Ludde.....och sedan
               har jag hunnit jättemycket.....kört en tvätt-
               maskin....plockat ur diskmaskinen...lite
               plock som jag inte orkade med igår kväll...
               slängt vissna blommor....sett två avsnitt
               av Hem till Gården som jag missade i går
               nu ska jag koka lite kyckling fileer  och
´              göra curry sås.......och så ska jag lägga
               upp ett par nyinköpta byxor.....det blir nog
               en lång dag i dag.....så på eftermiddagen
               lägger jag mig nog i en solstol på altan och
               bättrar på solbrännan..................
 
               Ha en bra dag.............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0