Solat...

 
                Nyhetsmorgon .....virkning och
                en kopp fett choklad..min morgon....
 
 
 
                 Efter Ludde promenaden tog jag
                 på baddräkten och så låg Ludde
                 och jag 2 timmar i solen...ja Ludde
                 gick både ut och in för han tyckte
                 nog att det var för varmt........och
                 varmt var det.....nu bränner det i ansiktet..
 
 
 
              Plockade fram min gamla lergryta
              som jag nog inte har använt på 25 år.....
 
             Kyckling file'er med grönsaker blev
             det och det ser ju inte så gott ut men
             jäklar vad gott det var.......saftigt och
             mycket smaker.........
 
            Nu blir det lite tv tittande......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0