Måndag...........

 
 
 
                          God Morgon Måndag......
 
              Fick en fin vårbukett utav svärmor i går.......
 
 
 
               Fredags kvällen började med att vi
               åt goda räkmackor som jag gjorde....
               två var ...och jag visste att vi bara
               skulle äta upp varsin men jag tycker
               det är gott att komma upp på lördag
               morgon och ha en räkmacka färdig....
               nu blev jag utan för det kom hem en
               son som gärna ville ha ....och så klart
               fick han min..........
 
 
 
                          Hasselbackspotatis.....mmm
                          så gott.......................
 
 
 
                    Till Hasselbackspotatisen blev
                     det grillad fläskfile................
 
 
 
                Soligt och varmt var det på lördagen.......
 
 
 
                              Fina Ludde................
 
 
 
                  Så kom då Luddes önskeväder...snön....
 
 
 
                Vi satt i kuvösen hela kvällen och såg
                på snöfallet...............................
 
 
 
                 Son nr 4 är i Rom .....här lånade han
                 en gitarr av en gatumusikant......men
                 jag tror inte att drog in så mycket
                 pengar......men roligt var det nog........
 
 
 
                 I går var det lite kalas för Daniel som
                 fyllde år i onsdags..........Magnus och
                 Ella kröp ner på golvet och lekte lite.......
                 
                 Ja det var min helg i bilder............
                 Ha en bra måndag...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0