Kväll.........

 
                                  God Kväll............
 
              Ludde i Bergaskogen......här står han och
              tittar på mig .....jag släppte nämligen kopplet
              och han blir alldeles virrig.........
 
 
 
                                 Blåsippor........
 
 
 
                        Vita blåsippor....så fina................
 
 
 
               I morgon kväll ska jag träffa denna
               coola kvinna......Mariana....störtskön...
               Vem skulle ge sig ut i pulkabacken vid
               60 +.......inte jag i alla fall............men
               för Mariana är ingenting omöjligt.......
 
               Ha en bra kväll...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag vet allt en till som är cool & störtskön. 😂😛

Syns snart... kram ❤

2016-04-13 @ 08:47:53
Postat av: Anita

Haha......men jag har svårt att komma ner i en pulka

Kram <3

2016-04-13 @ 10:41:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0