Tisdag............

 
              Regn denna Tisdag.....
 
 
 
                     I går öppnade fiket igen fast
                     i ny regi.....Becca's Bistro.....
 
 
 
                  Jag drog dit när de öppnat i morse
                  och köpte nybakade tekakor .........
                  så nu har jag avnjutit färska tekakor
                  med ägg och kaviar och lite gott kaffe...
 
                 Nu har jag lite samtal att ringa och
                 sedan får vi se vad jag hittar på.....
 
                Ha en bra dag i regnet............A.............
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Lycka till!! 👍

Kram ❤

2015-09-15 @ 10:43:12
Postat av: Anita

Tack......

Kram <3

2015-09-15 @ 11:01:06
URL: http://lekebegsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0