Söndag...........

 
                        God morgon söndag......
 
            Ella somnade klockan åtta i går kväll och sedan
            var farmor så elak så jag väckte henne halv åtta
            i morse.......och hon sov som en stock hela natten,
            här äter hon och Ludde ost till frukost och så har
            vi ritat lite också.................................................
 
 
 
               Nästa gång fyller jag tre år visar hon
               för Farfar....................................
 
 
 
                  Det är ju jättekul att gå i Farmors blommor
                  ( ogräs).........
 
 
 
               Vi tog Ella i kärran och gick förbi
               Tulpanens skola......och mitt på
               vägbanan där vi gick låg det en
               huggormsunge och solade sig....
               jag trodde först det var en lång mask
               men sedan såg jag att den var i hugg
               ställning.....och som tur var så gick
               Lars och Ludde efter mig så jag hann
               varna dem annars hade nog Ludde
               blivit biten.........usch ...........Nu var
               någon som har upplyst oss om att
               det inte var någon huggorm.....utan
               en snok.....
 
               På eftermiddagen kom Magnus,Anna,
               Erik och Daniel och åt middag och
               äppelkaka med vaniljsås.....sedan
               åkte alla hem till sitt.....och nu är det
               snart läggdags för oss.........Ha en bra
               natt.....A.............................................
          
 
 
           
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0